Аудиторія

Аудиторія

Аудиторія

Опис курсу

Останні вісім років були дуже важливими для мене, як для ортодонта: я відвідувала міжнародні конференції (Іспанія, Італія, Польща, Латвія), черпала знання  з дерел, що  протерічать одне одному (мханічна та функціональна школи), докопувалась до основ (Твід, Рікеттс, Бурстон) та дотягувалась до нових течій (Сато,Кім, Планас, Мью), заповзала на чужі теріторії (остеопати, кінезіологи, логопеди, оторінолярінгологи, пихологи), підслуховувала та підглядала лекції для ортопедів-стомтологів, зазирала в безодню гнатології. Я взяла паузу в прийомі пацієнтов і поїхала за океан – мені треба було «перемолоти все це». And I did it!

Я перебрала інформацію та видалила все зайве, я змішала її з ефектвним алгорімами та соковитими асоціаціями. Я приправила ве це легкістю та постаралася, щоб вийшло не лише «корисно, но і смачно».

Я пропоную Вам більш ніж 24 академічні години щільного та добре упакованого матеріалу в форматі записів. Але це ще не все. За Вашим бажанняямм до каждої лекції додаваимеься домашнє завдання, на яке я буду давати зворотній зв’язок – роботу над помилками. Пограма разрахована на 6 місяців з щоденною викладкою нового  урока.

Кому це підыйде? 

Тому, хто розуміє далеко не все, слухаючи лекції світових аворитетів ортодонтії.

Тому, хто прочитавши 100 сторінок пдручника, розуміє, що вхопив тільки пару корисних думок.

Тому, хто відчуває, що остаточно заплутався та загубився у великому обсязі суперечливої інформації.

Я довго і болісно все це проходила і хочу, щоб ваш шлях був коротшим та приємнішим.

Аудиторія

Модуль 1 Діагностика

Розділ 1

Як перетворити діагностику на захоплюючий процес? Як розібратися в зміні парадігм та бути в тренді? Як зрозуміти закони росту черепа, що є данністю і не можна змінити, а що піддається зовнішньому впливу?

Розіл 2

Секрети зовнішнього огляду. Куда дивитися, щоб бачити? Знайомтеся – асиметрія, хитирий та небеспечний супротивник. Сагітальні патології. Хто винен: верх чи низ, або це «злочинне угруповання».

Розділ 3

Як функція ліпить сруктуру: дійові особи та виконавці. Оцінка зубо-альвеолярної патології.Як зуби приховуюють скелетну патологію – «підступні» компенсації.     

Розділ 4 

Аналіз дефіциту місця. Де захований «профіцит» мысця. СНЩС та ортодонт – складні взаємини.

Біологічна оклюзія, або введення в гнатологію.

Розіл 5

Оцінка м’яких тканин та кысткової пропозиції в порожнині рота. Естетика посмішки та профілю. «Так що  краса?» – як ідти у бік норми, а не від неї. Фотопротокол ортодонта

Аудиторія

Модуль 2 Цефалометрія

Розділ 1

Кісткові та зубні точки – де шукати. Як не загубитися у різноманітті. Анатомічні підказки на кожен день.

Розділ 2

Точки м’ких тканин Основні площини ТРГ – габарити, «паралелі та меридіани» знімку. Лінії відліку.

Розділ 3

Геометрія трикутників в анатомії черепа. Аналіз Рікеттса. 

Розділ 4

Аналіз Рікеттса (продовження).Паралельність та перпендикулярність в геометрії черепа. 

Роділ 5

Розбираємо об’єкт  «по кісточках». Маркери скелетних паологій. Визначення кісткової зрілості. Оцінка «місткості» щелеп.

Розділ 6

Як зуби розташувалися у черепі. Куди Їх слід пересувати, або  вічний вибір «чи до розумних, чи то до гарних». Маркери пооження різців, премолярів, моярів. Нахили оклюзійних площин.

Аудиторія

Модуль 3 Другий клас

Розділ 1

Природа патології. Дифереційна діагностика різних типів патології. Чому дрігого класу більше, ніж норми. «Прокляття» сучасної людини.

Розділ 2

Зростання та розвиток щелеп у контексті другого класу. «Long face syndrome». Дихальні шляхи. « Air oriented paradigma»

Розділ 3

Лікування дітей «другокласників». Знімні апарати – «ренесанс». «2 на 4» – для тих, хто любить брекети. 

Розділ 4

Лікування дорослих. Різні варіанти-протоколи лікування патології. Незнімна техніка: класика та нові тенденції.

Аудиторія

Модуль 4 Третій клас

Розділ 1 

Природа патології. Варіанти А,В,С. «Прокляття» рода Габсбургів.

Розділ 2

Ріст та розвиток щелеп в контексті третього класу. Вертикали та горизонтали – різні у всьому.

Розділ 3

Лікування дітей-«третьоклассників».Апарати для побільшення верньої щелепи. Чому розширенняя та протрузія майже ніколи не будуть зайвими.

Розділ 4

Лікування дорослих. Ортохірургія та компенсація. Техніка прямої дуги і не тільки.

Аудиторія

Модуль 5 Самолігуючі брекети

Розділ 1

Переваги та недоліки – міфи та реальність. Як не опинитися у шорах упередженності. Чому пацієнт готовий платити більше.

Розділ 2

Втрата торку – сувора реальність. Профілактика та ліквідація. Подбір індивідуального пропису брекетів.

Розділ 3

Фіксація брекетів по MBT, Vary Simplex, SAP – принципам. Ранні еластии та дезартикуляція. 

Розділ 4

Tips#tricks для кожного етапа лікування. Як віджати максимум з цієї дорогої апаратури та получити задоволення від процесу.

Аудиторія

Модуль 6 Перші помилки

Розділ 1

Чи має лікар право на помилку і чому? Помилки на етапах консультації, діагностики, планування лікування, реалізації коплексного підходу, при продовженні «чужих» пацієнтів. На межі ортодонтії та психології – кого не брати на лікування, як витонченно відмовити пацієнтові. Як правильно передати своєго паціента іншому лікарю.

Розділ 2

Обсяги та межі ортодонтичного втручання. Проста та складна ортодонтія, коли варто морочитися, а клои  не варто. Як визначити «чи по Сеньці шапка».Оптимальний вік для почаку лікування в залежності від типу патології, або коли треба брати пацієнта в лкування, щоб все закінилося відносно швидко та добре. 

Розділ 3

Помилки під час фіксації та їх прояви. Видаляти чи ні – «that is the question». Анкораж та інші «секрети» якісного закриття прміжків. 

Розділ 4

Помилки в послідовості дій ортодонта. Помилки в ретенції: як, чим і як довго «утримувати» зуби. Рецедив патології та адаптація зубів – страшний сон ортодонта. Пора прокидатися.

Заявка на участь у курсі

Ортошкола

«Ortho-трансформація»

Я допомагаю своїм учням:

  • Заповнити прогалини у базовій освіті.
  • Освоїти великі пласти інформації за допомогою асоціацій та алгоритмів – «простіше, швидше, глибше».
  • Розібратися в різноманітті шкіл а течій, «забираючи» з них найцінніше.

Я ілюструю свою теорію кейсами, які накопичилися за 25 років практики і не замовчую помилки.

Я щедро ділюся своїми «секретами та фішками», які можна застосувати на практиці вже наступного дня після лекції.